دسته‌بندی نشده

انتخاب گوشواره مناسب فرم صورت

انتخاب گوشواره مناسب فرم صورت

گوشواره پای ثابت جعبۀ جواهرات هر خانم شیک‌پوشی است. یک جفت گوشوارۀ زیبا می‌تواند درخشش و زیبایی استایل شما را تضمین کند. اما نکتۀ بسیار مهمی که باید به آن توجه کنیم، انتخاب گوشواره مناسب فرم صورتمان است. همانطور که می‌دانید افراد مختلف، صورت‌هایی با فرم‌های متفاوت دارند، از جمله دایره، کشیده، مربع و … هریک از این صورت‌ها با نوع خاصی از گوشواره هم‌خوانی دارد. همانطور که انتخاب گوشوارۀ مناسب تضمین کنندۀ زیبایی شماست، گوشواره‌ای که با صورت شما همخوانی نداشته باشد می‌تواند زیبایی شما را مخفی کند. بنابراین بسیار مهم است که اولاً فرم صورت خود را بشناسید ودوماً گوشواره‌ای متناسب با آن بیاویزید. پس با ما تا انتهای این مقاله از بلاگ گالری نبی زاده همراه شوید تا با یکدیگر این دو نکتۀ بسیار مهم را بررسی کنیم.

انواع فرم صورت

اولین و مهم‌ترین قدم برای انتخاب گوشوارۀ مناسب آن است که انواع فرم‌های صورت را بشناسیم وبتوانیم فرم صورت خود را نیز تشخیص دهیم. به طور کلی، فرم‌های صورت به شکل‌های گرد، مربعی، کشیده، بیضی و قلبی دسته‌بندی می‌شوند. اگر مطمئن نیستید که فرم صورتتان چیست، پیشنهاد می‌کنیم این قسمت از مقاله وبلاگ ما را با دقت بخوانید.

صورت گرد

شما صورتی گرد دارید اگر:

  •  فاصلۀ گوش‌هایتان از یکدیگر، با فاصلۀ پیشانی و چانه‌تان تقریباً برابر است.
  • پیشانی و فک شما به یک اندازه پهن است.
  • چانۀ نسبتاً کوتاهی دارید.

 

گوشواره مناسب صورت گرد:

شما صورتی گرد دارید اگر:

  •  فاصلۀ گوش‌هایتان از یکدیگر، با فاصلۀ پیشانی و چانه‌تان تقریباً برابر است.
  • پیشانی و فک شما به یک اندازه پهن است.
  • چانۀ نسبتاً کوتاهی دارید.

 

صورت مربعی

شما صورتی مربعی شکل دارید اگر:

  • طول و عرض صورتتان تقریباً مساوی است.
  • پیشانی و فک شما به یک اندازه پهن است.
  • فک شما به شکل واضحی مربعی است.



 

گوشواره‌ مناسب صورت مربعی:

  • گوشواره‌هایی که طرح دایره‌ای و گرد دارند بهترین گزینه برای صورت‌های مربعی هستند.
  •  بهتر است از گوشواره‌های زاویه‌دار دوری کنید چرا که باعث می‌شوند صورتتان مربعی تر دیده شود.

 

صورت کشیده:

شما صورتی کشیده دارید اگر:

  • طول صورتتان ازعرض آن بیشتر است.
  • فاصلۀ پیشانی تا چانه‌تان از فاصلۀ دو گوشتان خیلی بیشتر است.

 

 

گوشواره مناسب صورت کشیده:

  •  اگر صورتی کشیده دارید، باید کاری کنید تا کشیدگی آن کمتر به چشم بیاید و گردتر دیده شود. به همین دلیل، ما گوشواره‌های دایره‌ای را پیشنهاد می‌کنیم. البته گوشواره‌های میخی با طرح دایره‌ نیز به صورت‌های کشیده می‌آیند.
  • گوشواره‌ای که باید از آن دوری کنید، گوشواره‌های بلند و لاغر و نازک است، چرا که این گوشواره‌ها کشیدگی صورت شما را چندین برابر می‌کنند.

 

 صورت بیضی شکل:

در صورت‌های بیضی شکل، اندازه و زوایای صورت در متناسب‌ترین حالت خود با یکدیگر هستند. از این رو، بسیاری اعتقاد دارند صورت بیضی بهترین فرم صورت می‌باشند. برای آنکه مطمئن شوید صورت بیضی شکلی دارید یک خط خیالی افقی و یک خط خیالی عمودی بر صورت خود رسم کنید. اگر طول خط عمودی، یک و نیم برابر خط افقی بود، شما صورتی بیضی شکل دارید.

گوشوارۀ مناسب صورت بیضی شکل:

از آنجایی که صورت‌های بیضی شکل متقارن‌ترین هستند، نیازی نیست وسواس خاصی در انتخاب گوشواره به خرج دهیم. البته گوشواره‌های میخی، مثلثی و دایره‌ای بهترین گزینه هستند. همچنین بعضی از افرادی که صورت بیضی شکل دارند ترجیح می‌دهند  گوشوارۀ مروارید به خود نیاویزند تا شکل بیضی در صورتشان تشدید نشود.

صورت قلبی شکل:

شما صورتی قلبی شکل دارید اگر:

  • گونه‌هایی استخوانی، برجسته و بزرگ دارید.
  •  پیشانی‌ شما از فک‌تان پهن‌تر است و این به وضوح دیده می‌شود.
  •  چانه‌ای دراز و تیز دارید.

 

 

گوشواره مناسب صورت قلبی شکل:

 به طور کلی، تمام گوشواره‌هایی که طرح دایره‌ای شکل دارند مناسب صورت‌های قلبی شکل هستند. اینکه گوشواره‌تان چه طولی دارد چندان مهم نیست. شما می‌توانید از گوشواره‌های چلچراغی و یا میخی استفاده نمایید. هرچند که پیشنهاد ما به شما، گوشواره‌های آویزان با طرح دایره‌ای است.

 

نتیجه گیری نهایی:

در این مقاله از بلاگ گالری نبی زاده، ابتدا انواع فرم‌های صورت را بررسی کردیم، سپس به عوامل مهم در انتخاب گوشواره‌ مناسب فرم صورت‌مان پرداختیم. شناختن فرم صورتمان و دانستن اینکه چه مدل گوشواره‌ای مناسب ماست بسیار اهمیت دارد. با رعایت نکات کلیدی اما بسیار ساده‌ای که در این مقاله گفته شد، شما عزیزان می‌توانید زیبایی خود را بیرون کشیده و از حس زیبایی خود لذت ببرید.

در گالری نبی زاده، انواع مختلفی از گوشواره‌های زیبا برای انواع فرم‌های صورت موجود می‌باشد. همانطور که می‌دانید، محصولات گالری نبی زاده کم‌اجرت می‌باشند. پس پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به فروشگاه سایت گالری نبی زاده بزنید.

ما در وبلاگ گالری نبی زاده موضوعات مهم، جذاب و کاربردی مربوط به طلا، جواهر و مد بررسی می‌کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم تا با ما در مقاله‌های بعدی از وبلاگ گالری نبی زاده همراه شوید تا دانشتان در زمینۀ این دنیای جذاب و زیبا بیشتر و بیشتر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا