دسته‌بندی نشده

نحوه محاسبه طلا در گالری نبی زاده

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای عموم مردم در هنگام خرید طلا پیش می آید، این است که قیمت خرید این طلا چطور محاسبه شده است؟ یا من چه هزینه هایی علاوه بر قیمت خام طلای خودم می پردازم؟
در پاسخ باید بگوییم با اینکه فرمول محاسبه طلا تعریف شده است اما نحوه محاسبه قیمت طلا در همه جا یکسان نیست.

اما در گالری نبی زاده فرمول بسیار ساده و شفافی برای تعیین قیمت طلا وجود دارد و آن بدین شرح است:

وزن محصول * نرخ طلای خام + اجرت


فرمول بالا بدین معنی است که در هنگام خرید طلا از گالری نبی زاده، ابتدا وزن محصول ضربدر نرخ طلای خام شده و سپس اجرت محصول که به صورت درصد می باشد، به آن اضافه می شود.
این فرمول به ساده ترین شکل ممکن قیمت طلای مدنظرتان را مشخص می کند. هزینه هایی از قبیل کارمزد، مالیات، ارزش افزوده و… به هیچ عنوان در قیمت طلا در گالری نبی زاده اثرگذار نبوده و شما در حقیقت با بهترین قیمت طلای خود را خریداری می کنید.

اجرت طلا در گالری نبی زاده
بعد از این که فرمول محاسبه قیمت طلا شفاف سازی کردیم، یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید، این است که اجرت طلا در گالری نبی زاده چقدر است؟
اجرت طلا به هزینه ای گفته می شود که بابت ساخت و طراحی طلا گرفته می شود. طبیعی است که بر روی یک محصول هر چه کار بیشتر و طراحی پیچیده تری انجام شده باشد، اجرت آن محصول بیشتر باشد. اجرت طلاها بسته به نوع محصولات در گالری نبی زاده متفاوت است. برای مثال بعضی از سکه ها با هفت درصد اجرت عرضه شده اند و بعضی گردنبندها و پلاک ها اجرت ده و پانزده و حتی بیست درصدی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا