دسته‌بندی نشده

راهنمای انتخاب سایز انگشتر

 

فهرست

  • مراجعه به طلا و جواهر فروشی
  • اندازه گیری با استفاده از نخ و خط کش
  • اندازه گیری با استفاده از دیگر انگشترها
  • اندازه گیری با استفاده از برگه تعیین سایز

پیدا کردن سایز مناسب انگشتر برای خیلی از افراد چالش بزرگی محسوب می شود. کسانی که به صورت اینترنتی و آنلاین می خواهند انگشتر بخرند همیشه این ترس را دارند که شاید انگشتر مناسب سایز دست آن ها نباشد.

اما نگران نباشید! چرا که با دانستن روش های اندازه گیری سایز انگشت، دیگر نگرانی از بابت انتخاب سایز انگشتر ندارید و چه به صورت حضوری و چه اینترنتی می توانید به راحتی با انتخاب سایز، انگشتر را خریداری کرده و به راحتی از آن استفاده کنید.

روش های بدست آوردن سایز انگشت

با استفاده از روش هایی که در ادامه شرح می دهیم، می توانید به راحتی اندازه سایز انگشتر خود را بدست آورید.

  1. مراجعه به طلا و جواهر فروشی:

با مراجعه به طلافروشی به راحتی می شود سایز انگشت را بدست آورد زیرا طلافروشان دارای حلقه مخصوص برای بدست آوردن سایز انگشت هستند که به راحتی سایز انگشت شما را مشخص می کند.

  1. اندازه گیری با استفاده از نخ و خط کش:

این یکی از ساده ترین روش ها برای اندازه گیری محسوب می شود زیرا به راحتی می توانید در خانه با استفاده از یک نخ یا پارچه اندازه انگشت خود را بدست آورید.

در این روش ابتدا یک تکه نخ را ببرید و به دور انگشت خود بپیچید و نقطه تماس نخ را مشخص کنید. دقت کنید که نخ دور انگشت کامل بپیچد و انگشتتان راحت باشد. سپس نخ علامت زده شده را با خط کش اندازه گیری کنید و اندازه بدست آمده را با جدولی که در  ابتدای مقاله قرار داده شده، مطابقت دهید تا سایز انگشتر خود را بدست آورید.

  1. اندازه گیری با استفاده از دیگر انگشترها:

در این روش شما ابتدا یک انگشتر که مناسب سایز انگشتتان است را برداشته و بزرگترین قطر داخلی آن را با استفاده از خط کش اندازه می گیرید. در انتها اندازه بدست آمده را با جدول سایز انگشتر مطابقت می دهید و سایز انگشتر دلخواه خود را بدست می آورید.

  1. اندازه گیری با استفاده از برگه تعیین سایز:

در این روش ابتدا برگه تعیین سایز را پرینت بگیرید و سپس انگشتری که مناسب سایز انگشتتان است را بردارید و بر روی دایره های مخصوص قرار دهید و زمانی که یکی از دایره ها انگشتر شما را کاملا پوشش داد، سایز و اندازه آن دایره دقیقا اندازه انگشتر شما را نشان می دهد. فقط دقت داشته باشید که دایره قسمت داخلی قطر انگشتر را پوشش دهد.

 

باز هم اگر مشکل دارید میتوانید با پشتیبانی سایت گالری نبی زاده تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا